最新/ Hot Posts

6/recent/ticker-posts

[生活] 移民日記 寵物移民

近期有唔少朋友開始真正落實移民計劃,相信香港移民潮將會持續好一段時間。除咗最多人關心提取強積金手續之外,另一樣比較多人關心就係有關寵物移民的手續及移民公司的選擇。

[生活] 移民日記 寵物移民


由2019年開始,喺全球疫情影響下,飛機航班大量縮減,貨物運輸變得非常緊張。大部分國家都要求將寵物當作貨運處理,寵物機位變得十分罕有。以我兩隻家貓為例,等候機位足足用了三個多月,而到埗後需要隔離十日。前前後後差不多分開了半年,各位主人在移民前要事先做好心理準備。



有關寵物移民規例每個國家都有不同標準。以最嚴格要求的澳洲為例,出發前寵物需要驗血( 確定品種),注射晶片及瘋狗症預防針等等程序。以上全部程序都可以在愛護動物協會辦妥,但不能同期執行,每個項目大約相隔一個月左右,到完成所有程序大約半年時間,計劃時要預留足夠準備時間。



因為澳洲的嚴格要求,所以早在一年前已經開始四出物色寵物移民公司。兩隻家貓比較細膽,要搵一啲比較細心嘅移民公司(可惜最後都有啲失望),經過一輪選拔及格價之後揀咗Pet Mover(用後感可見下文)。
當時亦親身到 Pet Mover office 視察環境,為確保衛生情況理想及了解更多有關寵物移民所需的手續。




簽妥文件之後,就開始為兩隻貓進行不同類型的檢查。半年內不斷進出位於何文田的愛護動物協會,就是為帶兩隻貓進行不同檢查及預防注射。




動物必需確定品種才獲准進入澳洲,先帶兩隻貓到愛護動物協會(RSPCA)進行抽血,再送到英國化驗。
其後數個月再分次帶到RSPCA注射各種疾病、瘋狗症預防針,及注射動物識別晶片。






使用移民公司的原因,就係要分擔安排機位及煩瑣的檢疫手續,當中最重要就係要爭取極為短缺的貨運機寵物機位。




疫情期間多國暫停航班往來,幾乎所有航空公司暫停寵物運送。而動物要進入澳洲,每個月減至一、兩班機,每機只有兩個機位,直航機位簡直一票難求。

最後經過兩次改期、三個月後終搶到兩個機位。

搶機位過程雖然順利,但對航空公司臨時加價。若果在這時候拒絕接受建議,便會超出簽證期限所有程序必須重做,有種肉隨砧板上的感覺。

終於搶到機位,準備出發嘞。






準備離開香港嘞,上機前最後一刻。


飛機雖然已離開香港,但離入境澳洲大陸仍有段距離。所有到埗動物即使已經通過檢疫檢查仍必需進入隔離中心隔離十日。




寵物隔離中心的環境,不需住籠而且可獨佔一室,更有暖氣開放,真係好享受。



經過十日隔離,順利通過檢查及檢疫後就可以離開。 隔離中心位置偏遠 當時未有私家車,需要移民公司安排接送。



寵物移民的初始報價單(埋單當然唔係咁平啦!)


經過千辛萬苦加上多個月嘅等待,兩隻貓終於安全順利送抵澳洲墨爾本嘅新屋企。一聽到運輸公司車輛停泊,就急不及待衝到門前迎接兩位大少爺。


分隔四個月後,終於送抵墨爾本


剛到新屋時兩隻貓有點驚慌,一離開籠子便立即躲起來


分隔數月,經過一大輪運輸旅途的驚嚇之後,兩隻貓可能驚惶未定唔太認得我哋。再加上去到一個完全陌生嘅環境,一入屋當然立即躲入梳化底。經一小時相處後大概認得我哋,開始慢慢認識呢個新地方。


好快佢哋已經適應新環境,可以好安心咁休息嘞。


Pet Mover 移民寵物移民公司用後感:
1. 熟悉寵物移民所需手續及要求
2. 收費偏貴但無隱藏收費
3. 溝通失當( 航空公司加價,完全沒有通知客戶,到上機前一日才突然要求匯款)
4. 經常搞錯客戶資料( 搞錯上門接送寵物時間,寵物到機場後白等一晚)
5. 運送人員對動物比較粗魯


朋友更新資料,大部份寵物移民公司的價格已經上調,上述的報價單為2月份的報價,只可作參考用途。

希望以上資料可幫到大家,祝願各位及寵物平安順利移民海外展開新生活。


如喜歡我的作品,請訂閱專頁bgfotologue

發佈留言

0 留言