最新/ Hot Posts

6/recent/ticker-posts

[日本] 東京周邊鐵道慢遊 (三)

真正開始:

滿懷興奮心情,一早去到機場 CHECK IN,點之..... 出師不利,


告示版 - DELAY 2 個鐘




後來才發現,國泰將兩班機二合一,白白浪廢了2個小時。到步出羽田的時後,已經開始天黑 (差不多16:00) .

落機後,天下著微雨,係機場買了 METRO DAY PASS 後,快快手走去台場行下,影下夜景咁。由於對高達沒有興趣的關係,例照欠奉。係商場漫無目的咁行真係唔多適合我,轉眼就開始天黑,就走向海邊影下彩虹橋夜景。


彩虹橋夜景


很快天黑齊了
沿住海邊行,搭MONORAIL 黎個陣見條橋可以行人,就打算上橋行下 ..... 點知,去到橋口.... 本打算沿著彩虹橋邊影邊走回去,點知條橋原來有開放時間。



日本第一日就食閉門羹
雨越落越大,唯有放棄行程,返酒店 CHECK IN.






CHECK IN 後才去食晚飯,公幹之外,這是第一次在外地一個人旅行的晚餐。 






***** 東京相集 *****

發佈留言

0 留言